ما برای ارائه رهبران ارشد بسیار فراتر از تحقیقات ویژه فناوری خود توسعه یافته ایم

بینش ویژه

با ما تماس بگیرید

موتور قواعد بیمه ای و درمان

  • خانه
  • موتور قواعد بیمه ای و درمان
قواعد بیمه ای

موتور قواعد و قوانین کسب و کار (Business Rule Engine)، یک سرویس نرم افزاری است که یک یا چند قانون کسب و کار در زمینه بیمه و درمان را در زمان اجرای فرایندها، پردازش و نتیجه آن را ارائه می نماید. موتور قواعد، مقررات و قوانین کسب و کار، حقایق، الویت ها، پیش شرط ها و سایر عملکردها در زمینه بیمه و درمان را اطلاع رسانی نموده و هشدارهای لازم را اعلام می نماید تا بتوان از مقررات کسب و کار پیروی نموده و از خطاهای آن جلوگیری نمود. مانند کنترل خدمات و اقلام دارویی خارج از تعهدات بیمه ای و تداخلات دارویی و سایر موارد.

موتور قواعد بیمه‌ای و درمان به عنوان مؤلفه‌ای از مدیریت فرایند کسب و کار می‌باشد که امکان تعریف، ثبت، طبقه بندی و مدیریت کلیه قوانین کسب و کار در حوزه بیمه و درمان و تأیید قوانین را فراهم می‌نماید. با موتور قواعد می‌توانید روابط بین قوانین مختلف را تعریف کرده و برخی از این قوانین را به سایر قوانین مرتبط نمود تا تحت تأثیر اجرای قوانین قرار گرفته یا نیاز به اجرای یک یا بیشتر از یک قوانین باشد.

قابلیت‌های “موتور قواعد بیمه‌ای و درمان سامانه ایزی مد” عبارتند از:

  • امکان مدیریت قوانین بر روی فرآیندها و کارکردها بر اساس قوانین و بخشنامه‌های سازمان‌های بیمه گر و وزارت بهداشت و درمان

  • ویرایشگر قوانین کسب و کار

  • تعریف کلمات کلیدی و تگ گذاری

  • در اختیار قراردادن توابع کنترلی و محاسباتی جهت نوشتن قوانین کسب و کار

  • امکان اجرای تست در محیط ویرایشگر، پیش از نهایی کردن قانون نوشته شده

جمع بندی

یک سرویس نرم‌افزاری که یک یا چند قانون در زمینه بیمه و درمان را در زمان اجرای فرایندها، پردازش و نتیجه آن را ارائه می‌نماید. موتور قواعد، مقررات و قوانین، حقایق، الویت ها، پیش شرط ها و سایر عملکردها در زمینه بیمه و درمان را اطلاع رسانی نموده و هشدارهای لازم را اعلام می‌نماید تا بتوان از مقررات کسب و کار پیروی نموده و از خطاهای آن جلوگیری نمود.

ارتباط با ایزی مد از طریق اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن‌ ایزی مد سوابق بیماری و پرونده‌های پزشکی بیماران به همراه ارتباط صوتی و تصویری جهت ثبت شرح حال و تجویز نسخه در دسترس شماست.

درخواست دمو

برای دریافت دمو و اطلاع از تعرفه ها فرم زیر را تکمیل کنید


“سامانه ایزی مد” بستری را فراهم کرده ‌است که خدمات بهداشتی درمانی و مراقبت سلامت با استفاده از فناوری‌های نوین به آسان ترین شکل ممکن، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه به صورت آنلاین و در هر مکان در دسترس پزشکان، مراکز بهداشتی درمانی و بیماران قرار میگیرد و تمام افراد جامعه دارای یک پرونده هوشمند سلامت می باشند.

همکاران ما

تماس با ما

© کلیه حقوق برای ایزی مد محفوظ است.